Hoe u het Pauluskoor kunt steunen

Het Pauluskoor wil voor de inwoners van Amstelveen en omgeving concerten met prachtige, indrukwekkende koorwerken blijven uitvoeren met een professioneel orkest en vak-solisten. Het organiseren daarvan is een kostbare zaak. Met alleen de kaartverkoop lukt het niet om de balans sluitend te krijgen en ook subsidies van gemeente en andere instanties zijn niet genoeg om onze ambities te kunnen blijven waarmaken. De prijs van een toegangskaartje verder verhogen vinden we geen optie en daarom hebben we dringend behoefte aan sponsors. U kunt ons op verschillende manieren steunen:

1. Wilt u Vriend of Vriendin worden?
Vanaf €10 per jaar bent u Vriend of Vriendin van het Pauluskoor.
Hiermee:
• krijgt u 2x per jaar per mail een Nieuwsbrief met o.a. concertinformatie
• wordt u per mail geïnformeerd over de start verkoop concertkaarten
Klik HIER om u aan te melden als Vriend of Vriendin.

2. Wilt u Donateur worden?
Vanaf €100 per jaar bent u Donateur van het Pauluskoor.
Hiermee:
• krijgt u 2x per jaar per mail een Nieuwsbrief met o.a. concertinformatie
• krijgt u €15 euro korting op de ticketprijs (van 1 kaart) voor een groot concert
• worden er desgewenst 2 plaatsen per concert voor u gereserveerd
• krijgt u een mail om te laten weten wanneer de kaartverkoop concert start, met een kaartgarantie tot 4 weken voor de concertdatum
• wordt, als u daar prijs op stelt, uw naam vermeld in het concert-programmaboekje
Klik HIER om u aan te melden als Donateur.

3. Kosteloos het Pauluskoor sponsoren

– via Sponsorkliks. Kijk HIER voor meer uitleg over de mogelijkheden om gratis het Pauluskoor te sponsoren door via de Sponsorklik-link van het Pauluskoor bij uw online winkels in te loggen. Klik op het plaatje en bestel.

– via Libris | Venstra, Partner van het Pauluskoor Amstelveen. Klik op het Venstra plaatje, bestel een boek en het Pauluskoor krijgt 8% van de opbrengst. (exl. BTW en e-readers en studieboeken uitgezonderd).

Libis Venstra, partner van het Pauluskoor Amstelveen

4. Adverteren in de programmaboekjes
Onze uitvoeringen zijn een goede gelegenheid om uw bedrijf onder de aandacht van ons – voornamelijk Amstelveense – publiek te brengen. Bij iedere grotere uitvoering trekken wij zo’n 400 toehoorders. De afgelopen jaren heeft een groot aantal bedrijven dan ook in ons programmaboekje geadverteerd (klik HIER voor meer informatie m.b.t. tarieven en formats.) en daarmee tevens het Pauluskoor gesteund. Heeft u belangstelling om te adverteren? Neem contact op met de sponsorcommissie

Het Pauluskoor Amstelveen wordt tevens gesteund door o.a.:

Concerten van het Pauluskoo Amstelveen worden mede mogelijk gemaakt door steun van de gemeeente mstelveen
Vrienden van de Bovenkerkse Urbanus steunen het Paulsukoor msteleevn