Pauluskoorleden kunnen hier inloggen

Na inloggen met je gebruikersnaam (username) en het wachtwoord (die inloggegevens heb je van het webbeheer ontvangen) verschijnen de Ledenpagina en het Foto- en knipselarchief in het menu.

Als je ingelogd bent kun je via het ‘Hallo …. ’ icoon dat dan rechtsboven in de menubalk verschijnt bij “Mijn profiel wijzigen” je wachtwoord aanpassen (helemaal onderaan die pagina).

Andere gegevens op die profielpagina invullen/veranderen heeft geen zin, die zijn toch niet voor anderen te zien en als je e-mailadres, huisadres of andere gegevens wijzigen moet je dat altijd rechtstreeks aan het secretariaat doorgeven.

Ben je lid, maar lukt het inloggen niet of ben je je inloggegevens vergeten: mail naar de webmaster.

NB. Inloggen met je emailadres als username kan ook, maar dan alleen met het adres dat het secretariaat Pauluskoor van je heeft.