Alternatieve wie zijn wij

Wie zijn wij?

Anders dan de naam doet vermoeden zijn wij geen kerkkoor, hoewel wij in 1938 wel zo begonnen zijn in de toen net gebouwde Pauluskerk in Amstelveen Noord. In de loop der jaren is het Pauluskoor een bruisend, zelfstandig oratoriumkoor in Amstelveen geworden, dat rond de 75 leden telt (verdeeld over zo’n 55 sopranen en alten en 20 tenoren en bassen).
‘Voor Corona’ waren we gewend om 3 concerten in 2 jaar te geven, waarbij we dan koorwerken vanaf de zeventiende tot en met de twintigste eeuw uitvoerden. Eens in de 3 jaar zingen we de Matthäus Passion.

Nieuwe leden zijn dan ook van harte welkom.

Vrijdag 26 november 2021
Weihnachtsoratorium van J.S. Bach
St. Augustinuskerk

Amstelveenseweg 965.
Aanvang 20.15 uur.

foto midden:@ruudjanssenfoto.nl

Vrijdag 26 november 2021
Weihnachtsoratorium van J.S. Bach
St. Augustinuskerk

Amstelveenseweg 965.
Aanvang 20.15 uur.

Wie zijn wij?

Veel van de informatie op deze site is vanwege de Coronamaatregelen lange tijd niet van toepassing geweest, maar vanaf 23 augustus starten de repetities in de Paaskerk weer. Nieuwe leden zijn dan ook van harte welkom.

foto midden:@ruudjanssenfoto.nl